Dołącz do naszego zespołu! Wspieramy instytucje kulturalne, edukacyjne i inne z sektorów kreatywnych. Organizujemy szkolenia, warsztaty i konferencje. Wspomagamy podmioty zarządzające dziedzictwem narodowym, a także europejskim i światowym. 

Prowadzimy rekrutację do zespołu Fundacji Good Culture na stanowisko:

Specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń i gier

Dołącz do ekipy Fundacji Good Culture, zajmujemy się szkoleniami dla bibliotekarzy i kadr kultury. Wdrażamy innowacje stosując nowoczesne narzędzia i metody pracy. Tworzymy kreatywny zespół, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem.

Szukamy pracownika na stanowisko: specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń i gier.

Praca zdalna, w dniach roboczych, w godzinach 8.00 – 16.00.

Zakres zadań, jakie na Ciebie czekają:

  • dbasz o budowanie i utrzymywanie relacji z aktualnymi klientami poprzez stałe utrzymywanie kontaktu telefonicznego i mailowego oraz tworzenie spersonalizowanej oferty,
  • realizujesz cele handlowe poprzez telefoniczny i mailowy kontakt z nowymi klientami (kontakty wychodzące oraz obsługa zapytań z Internetu),
  • odpowiadasz za procesy sprzedaży od pierwszego kontaktu po realizację i ewaluację naszych usług
  • organizujesz szkolenia (administracja i logistyka),
  • współpracujesz z zespołem wewnętrznych specjalistów oraz podwykonawców 
  • wspierasz organizacyjnie i technicznie trenerów podczas szkoleń online

Czego oczekujemy:

  • na rozmowę kwalifikacyjną przychodzisz z dogłębną znajomością naszych projektów opisanych na stronach www i social mediach – jeśli nie masz czasu lub nie chcesz się przygotować – ogranicz swój ślad węglowy i NIE APLIKUJ. Brak przygotowania do rozmowy to oznaka braku szacunku dla naszej pracy.
  • udokumentowane min. 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta – idealnie usług lub produktów online 
  • umiejętność prowadzenia rozmowy przez telefon – nasza praca to nieustanny kontakt z klientami
  • słuchanie, diagnozowanie i analizowanie potrzeb naszych odbiorców, 
  • skrupulatność i wytrwałość w realizowaniu powierzonych zadań niczym u niemieckiej księgowej
  • samodzielność – posiadania inicjatywy, dobrej organizacji i terminowości, czyli dowożenia na czas 🙂
  • chęć dokształcania się oraz współpracy z resztą zespołu, a także dzielenia się dobrymi praktykami i wiedzą
  • znajomość Excela, Worda, Power Pointa i narzędzi Google

Mile widziane:

  • zdarzyło Ci się pracować w komercyjnej firmie i rozumiesz jak działa realizowanie wyznaczonych celów
  • masz w swojej karierze epizody pracy w instytucji kultury, samorządzie na szczeblu powiatowym lub wojewódzkim (idealnie biblioteka lub centrum kultury) albo możesz pochwalić się aktywnością w organizacji pozarządowej
  • bywasz w bibliotece, chodzisz do muzeum, czytasz książki i masz wiedzę o zjawiskach z pogranicza kultury i edukacji
  • odnajdujesz się w temacie pozyskiwania dotacji  – wiesz, gdzie szukać informacji o aktualnych naborach i jak pisać wnioski projektowe

Co oferujemy:

  • rozwój, rozwój i jeszcze raz rozwój przy innowacyjnych projektach i możliwość realizowania swoich pomysłów
  • pracę na produktach i usługach, które są sprawdzone i często unikalne
  • pracę z klientami, którzy nas lubią i których my bardzo lubimy 🙂
  • możliwość korzystania z oferty naszych szkoleń
  • system motywacyjny dopasowany do specyfiki firmy

Jak aplikować:

  • zgłoszenia w formie CV + list motywacyjny prosimy słać na: wspolpraca@goodculture.pl
  • w temacie wiadomości wpisz: „Specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń”
  • z dopiskiem: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Good Culture w celu podjęcia współpracy.
  • na zgłoszenia czekamy do 10.03.2024 r.

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.