Aktualna oferta pracy: Specjalista ds. Administracji i Dokumentacji Firmowej

Dołącz do ekipy Fundacji Good Culture – zajmujemy się szkoleniami dla bibliotekarzy i kadr kultury. Wdrażamy innowacje stosując nowoczesne narzędzia i metody pracy. Tworzymy kreatywny zespół, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem.
Szukamy pracownika na stanowisko specjalisty ds. Administracji i Dokumentacji Firmowej.

Praca zdalna, od grudnia 2024 hybrydowo (co najmniej 3 dni w biurze we Wrocławiu).

Twoje zadania:

  • organizacja pracy biura: zamawianie materiałów biurowych, obsługa obiegu dokumentów i poczty we Wrocławiu (wyjścia na pocztę, co najmniej 2 razy w tygodniu), organizowanie spotkań, wydarzeń, szkoleń;
  • we współpracy z księgową prowadzenie dokumentacji podatkowej firmy, opisywanie faktur, weryfikacja płatności, wsparcie w rozliczaniu faktur;
  • we współpracy z kadrową zadania z zakresu administracji kadrowej, w tym współpraca z podwykonawcami;
    obsługa systemów informatycznych Fundacji oraz aktualizowanie dokumentacji, regulaminów etc. wraz ze zmieniającymi się przepisami;
  • współpraca z dostawcami i podwykonawcami: zbieranie ofert, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją usług, pilnowanie terminów;
  • przygotowywanie dokumentów, pism, uchwał, przygotowanie raportów z działalności Fundacji;
  • wsparcie zespołów projektowych w logistyce i administracji projektów (np. koordynacja zamówień, dystrybucji, produkcji materiałów itp.);
  • nadzór nad dokumentacją sprzedaży, zapewnienie jej kompletności i zgodności z obowiązującymi przepisami;
  • prowadzenie bieżącej administracji biura, w tym zarządzanie korespondencją;
  • ewidencjonowanie dokumentów oraz dbanie o porządek w dokumentacji;
  • skanowanie i archiwizowanie umów i innych dokumentów;
  • obsługa dokumentów Zarządu i Rady Fundacji;
  • przygotowywanie dokumentów przetargowych i projektowych.

Nasze oczekiwania:

  • udokumentowane min. 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, idealnie w NGO;
  • mile widziana praktyka w zakresie obsługi projektów grantowych;
  • wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, ekonomia;
  • znajomość Excela, Worda, Power Pointa i narzędzi Google;
  • słuchanie, diagnozowanie i analizowanie potrzeb zespołu i organizacji;
  • skrupulatność i wytrwałość w realizowaniu powierzonych zadań;
  • samodzielność – posiadanie inicjatywy, dobrej organizacji i terminowości;
  • chęć dokształcania się oraz współpracy z resztą zespołu, a także dzielenia się dobrymi praktykami.

Co oferujemy?

  • umowę o pracę;
  • pracę na produktach i usługach, które są sprawdzone i często unikalne;
  • nieformalną atmosferę pracy;
  • pracę z klientami, którzy nas lubią i których my bardzo lubimy 🙂
  • możliwość korzystania z oferty naszych szkoleń;
  • system motywacyjny dopasowany do specyfiki firmy.

Jak aplikować:

  • zgłoszenia w formie CV prosimy słać na: kontakt@goodculture.pl;
  • w temacie wiadomości wpisz: „spec. ds. administracji i dokumentacji firmowej”;
  • z dopiskiem: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Good Culture w celu podjęcia współpracy.

Na zgłoszenia czekamy do 30.08.2024 r.

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Kim jesteśmy i jak pracujemy?

Misją Fundacji Good Culture jest wspieranie instytucji kulturalnych, edukacyjnych i innych z sektorów kreatywnych. Zależy nam na ochronie dóbr kultury, dlatego wspomagamy podmioty zarządzające dziedzictwem narodowym, a także europejskim i światowym.

Działamy na rzecz profesjonalizacji sektora kultury, edukacji i sztuki. Współpracujemy z wieloma instytucjami, organizacjami i uczelniami. Organizujemy szkolenia, warsztaty i konferencje. Prowadzimy badania naukowe i diagnozy.

Wspieramy lokalną przedsiębiorczość kulturalną i twórczość artystyczną, a także działamy na rzecz podnoszenia kompetencji specjalistów. Bliskie są nam idee związane z edukacją ekologiczną, wyrównywaniem szans i promowaniem wielokulturowości.

Kulturę pracy w Fundacji Good Culture można podsumować w 4 punktach. Pracujemy:

  1. Projektowo – najpierw planujemy, a potem robimy. Nie boimy się eksperymentować. Mocno dbamy o hygge i szukamy najlepszych wzorców i metodyk projektowych. Jesteśmy Agile, Scrum i pływamy w błękitnym oceanie.
  2. Zadaniowo – liczy się realizacja zadania, a nie czas jaki nad nim spędzisz – szukamy tych, których lenistwo popycha do innowacji.
  3. Skrupulatnie – wiemy, że diabeł tkwi w szczegółach, więc jeśli trzeba wykonać nudą i powtarzalną czynność, rozumiemy, że każda beczka miodu ma łyżkę dziegciu i bierzemy to odważnie na klatę.
  4. Innowacyjnie – szukamy rozwiązań sprawdzonych choćby w innych branżach i staramy się je przeszczepić na grunt kultury i edukacji.

Chcesz współpracować z Fundacją Good Culture? Wyślij nam swoje CV!