Dołącz do naszego zespołu! Wspieramy instytucje kulturalne, edukacyjne i inne z sektorów kreatywnych. Organizujemy szkolenia, warsztaty i konferencje. Wspomagamy podmioty zarządzające dziedzictwem narodowym, a także europejskim i światowym. 

Prowadzimy rekrutację do zespołu Fundacji Good Culture na 3 stanowiska:

  • Płatny stażysta w dziale marketingu
  • Project Manager ds. obsługi projektów dofinansowanych z funduszy UE i innych
  • Koordynator mobilnych gier terenowych

Płatny stażysta w dziale marketingu

Do zespołu Fundacji Good Culture poszukujemy osoby, która wsparłaby nasze działania z zakresie promocji szkoleń i projektów. Oferujemy płatny staż w dziale marketingu.

Pracujemy w biurze we Wrocławiu (ul. Komandorska), w dniach roboczych, w godzinach 8.00 – 16.00.
Poszukujemy osoby do 26 r.ż. ze statusem studenta na okres 3 miesięcy w wymiarze min. 20 h w tygodniu.
Po okresie stażu możliwe późniejsze zatrudnienie na umowę o pracę.

Płatny staż w dziale marketing

Zakres zadań, jakie na Ciebie czekają:

– działania administracyjne związane z pracami działu marketingu i sprzedaży
– tworzenie i pozyskiwanie treści dla marek Good BooksGood GamesFundacji Good Culture oraz realizowanych przez nie projektów,
– opracowywanie materiałów graficznych i filmowych do postów, tekstów, wydarzeń i reklam,
– publikacja materiałów na stronach www (WordPress) oraz w mediach społecznościowych powyższych marek z uwzględnieniem skuteczności SEO,
– analiza dostępnych statystyk i raportowanie skuteczności prowadzonych działań marketingowych oraz działań konkurencyjnych marek,
– udział w przygotowywaniu newslettera w systemie SALESmanago,
– praca nad koncepcją promocji poszczególnych projektów,
– tworzenie baz danych odbiorców oraz dbałość o porządek istniejących baz.

Czego oczekujemy:

– umiejętności czytania ze zrozumieniem,
– samodzielności, dokładności, terminowości oraz umiejętności pracy pod presją czasu,
– statusu studenta (do 26 r.ż.)
– rozumienia podstawowych pojęć z zakresu marketingu,
– zainteresowania tematyką nowoczesnych mediów,
– podstawowych zdolności copywriterskich i umiejętności pisania/edytowania tekstów pod SEO,
– znajomości Excel’a, Word’a, PowerPoint’a – w stopniu zapewniającym samodzielność pracy;
– doświadczenia w pracy w chmurze Google;
– znajomości j. angielskiego do prowadzenia research’u i drobnych bieżących tłumaczeń.

Mile widziane:

– prowadzenie własnej strony internetowej / kanałów social media
– znajomość biznesowych narzędzi Facebooka (Meta Business Suite)
– znajomość programu graficznego Canva (lub podobnych) w stopniu podstawowym – żeby samodzielnie tworzyć grafiki
– umiejętność obsługi WordPress’a,
– praktyczna znajomość programu do e-mail marketingu: SALESmanago, Mailchimp, GetResponse, Freshmail lub inny.

Co oferujemy:

– możliwość poznania świata kultury i edukacji od podszewki,
– korzystanie z oferty naszych szkoleń;;
– pracę z fachowcami z różnych dziedzin, także z zagranicy, którzy lubią to co robią;
– dostęp do unikalnych fińskich technologii edukacyjnych;
– współpracę przy innowacyjnych projektach i rozwój głowy, o jakim można tylko pomarzyć;

Jeśli wykażesz się pracowitością i kreatywnością – może zostaniesz z nami na dłużej! 🙂

Jak aplikować:

Zgłoszenia w formie CV + parę słów o tym, dlaczego chcesz z nami współpracować, prosimy słać na: wspolpraca@goodbooks.pl do 15.09.2023 r. W temacie wiadomości wpisz: „współpraca + imię i nazwisko”.

Dodatkowo CV powinno zawierać klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji przez Fundację Good Culture (adres: ul. Komandorska 78A/1, 53-345 Wrocław).

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

PROJECT MANAGER ds. projektów kulturalnych

Do zespołu Fundacji Good Culture poszukujemy osoby, która będzie obsługiwać projekty kulturalne, szkoleniowe i edukacyjne dofinansowane z funduszy UE, EOG i innych.

Oferta pracy: Project manager

Pracujemy  w biurze we Wrocławiu, w dniach roboczych, w godzinach 8.00 – 16.00. Po okresie wdrożenia możliwa jest częściowo zdalna praca.

Zadania dla Project Managera:

  • koordynacja i zarządzanie projektami (z funduszy UE, EOG i innych, w tym krajowymi programami dotacyjnymi dla instytucji publicznych );
  • współpraca z podwykonawcami, partnerami, działem rozliczeń i księgowości;
  • tworzenie harmonogramów realizacji projektów oraz planowanie budżetów;
  • sporządzanie umów, formularzy i prowadzenie dokumentacji projektowej;
  • monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu; raportowanie postępów prac;

Czego oczekujemy?

  • co najmniej 3-letniego doświadczenia w obsłudze projektów kulturalnych finansowanych z funduszy krajowych, UE lub innych źródeł – o wartości projektu powyżej 50 tys zł każdy;
  • umiejętności tworzenia budżetów i harmonogramów 
  • znajomości Excela, Worda, PowerPointa w stopniu zapewniającym samodzielność pracy;
  • znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację z partnerami projektu 
  • umiejętności decydowania o priorytetach;
  • samodzielności, dokładności, terminowości oraz umiejętności pracy pod presją czasu
  • kreatywności projektowej
  • nieustannego dokształcania się i wykorzystywania nowych umiejętności w codziennej pracy;
  • udokumentowania (posiadania certyfikatu) znajomości dowolnej metodyki projektowej (PRINCE 2, Agile, Scrum etc);
  • prawa jazdy kat B.

Dodatkowo mile widziane:

  • znajomości przepisów z zakresu pomocy publicznej i funduszy europejskich;
  • doświadczenie w obsłudze projektów szkoleniowych;
  • doświadczenie w przygotowywaniu ofert przetargowych;
  • znajomość świata kultury;
  • doświadczenie w pracy zdalnej.

Co oferujemy?

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w systemie B2B;
  • racjonalny system motywacyjny oraz dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej;
  • pracę przy ciekawych, innowacyjnych i różnorodnych projektach realizowanych w instytucjach kultury;
  • możliwość zmieniania świata kultury i edukacji;
  • pracę z fachowcami z różnych dziedzin, także z zagranicy, którzy lubią to co robią;
  • dostęp do unikalnych fińskich technologii edukacyjnych i możliwość korzystania z oferty naszych szkoleń;
  • rozwój głowy, o jakim można tylko pomarzyć.

Jak aplikować?

Zgłoszenia w formie CV + parę słów o tym, dlaczego chcesz z nami współpracować, prosimy wysyłać na: wspolpraca@goodculture.pl. W temacie wiadomości wpisz: project manager + imię i nazwisko.

Dodatkowo CV powinno zawierać klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji przez Fundację Good Culture (adres: ul. Komandorska 78A/1, 53-345 Wrocław).

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

KOORDYNATOR MOBILNYCH GIER TERENOWYCH

Do zespołu Good Games poszukujemy osoby, która będzie prowadziła samodzielne realizacje mobilnych gier terenowych w aplikacji ActionTrack.

Pracujemy  w biurze we Wrocławiu, w dniach roboczych, w godzinach 8.00 – 16.00. Po okresie wdrożenia możliwa jest częściowo zdalna praca.

Zadania dla koordynatora mobilnych gier terenowych:

  • planowanie i realizacja projektów mobilnych gier terenowych dla naszych klientów;
  • budżetowanie działań, opracowywanie kosztorysów;
  • opracowanie umów i przygotowywanie odpowiednich rozliczeń;
  • zlecanie i nadzór zadań dla podwykonawców poszczególnych etapów prac;
  • tworzenie i pozyskiwanie contentu o grach na portal goodgames.pl i profil Facebooka.

Czego oczekujemy?

  • co najmniej 3-letniego udokumentowanego doświadczenia (portfolio) na podobnym stanowisku: w event marketingu lub realizacji projektów w instytucjach kultury lub edukacyjnych;
  • gotowości do wyjazdów do różnych miejscowości w Polsce na realizację wydarzeń gier terenowych oraz konferencje i seminaria branżowe (ok. 25% czasu w roku)
  • znajomości Excela, Worda, PowerPointa w stopniu zapewniającym samodzielność pracy;
  • znajomości j. angielskiego do prowadzenia researchu i drobnych bieżących tłumaczeń;
  • gotowości do prowadzenia szkoleń, warsztatów i samodzielnych wystąpień publicznych;
  • nieustannego dokształcania się i wykorzystywania nowych umiejętności w codziennej pracy;
  • umiejętności decydowania o priorytetach;
  • samodzielności inicjatywy, dobrej organizacji i terminowości.

Dodatkowo mile widziane:

  • doświadczenie w projektowaniu fabuł gier terenowych/miejskich;
  • znajomość świata kultury;
  • znajomość zagadnień questingu i geocachingu;
  • doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej.

Co oferujemy?

  • racjonalny system motywacyjny, wypłatę na czas oraz dowolną formę rozliczeń;
  • możliwość zmieniania świata kultury i edukacji;
  • korzystanie z oferty naszych szkoleń;
  • pracę z fachowcami z różnych dziedzin, także z zagranicy, którzy lubią to co robią;
  • dostęp do unikalnych fińskich technologii edukacyjnych;
  • współpracę przy innowacyjnych projektach i rozwój głowy, o jakim można tylko pomarzyć.

Jak aplikować?

Zgłoszenia w formie CV + parę słów o tym, dlaczego chcesz z nami współpracować, prosimy wysyłać na: hr@goodgames.pl. W temacie wiadomości wpisz: koordynator gier terenowych + imię i nazwisko.

Dodatkowo CV powinno zawierać klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji przez Fundację Good Culture (adres: ul. Komandorska 78A/1, 53-345 Wrocław).

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.