Dołącz do naszego zespołu! Wspieramy instytucje kulturalne, edukacyjne i inne z sektorów kreatywnych. Organizujemy szkolenia, warsztaty i konferencje. Wspomagamy podmioty zarządzające dziedzictwem narodowym, a także europejskim i światowym.
Prowadzimy rekrutację do zespołu Fundacji Good Culture na stanowisko:
Specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń i gier
Dołącz do ekipy Fundacji Good Culture, zajmujemy się szkoleniami dla bibliotekarzy i kadr kultury. Wdrażamy innowacje stosując nowoczesne narzędzia i metody pracy. Tworzymy kreatywny zespół, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem.
Szukamy pracownika na stanowisko: specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń i gier.
Praca zdalna, w dniach roboczych, w godzinach 8.00 – 16.00.
Zakres zadań, jakie na Ciebie czekają:
- dbasz o budowanie i utrzymywanie relacji z aktualnymi klientami poprzez stałe utrzymywanie kontaktu telefonicznego i mailowego oraz tworzenie spersonalizowanej oferty,
- realizujesz cele handlowe poprzez telefoniczny i mailowy kontakt z nowymi klientami (kontakty wychodzące oraz obsługa zapytań z Internetu),
- odpowiadasz za procesy sprzedaży od pierwszego kontaktu po realizację i ewaluację naszych usług
- organizujesz szkolenia (administracja i logistyka),
- współpracujesz z zespołem wewnętrznych specjalistów oraz podwykonawców
- wspierasz organizacyjnie i technicznie trenerów podczas szkoleń online
Czego oczekujemy:
- na rozmowę kwalifikacyjną przychodzisz z dogłębną znajomością naszych projektów opisanych na stronach www i social mediach – jeśli nie masz czasu lub nie chcesz się przygotować – ogranicz swój ślad węglowy i NIE APLIKUJ. Brak przygotowania do rozmowy to oznaka braku szacunku dla naszej pracy.
- udokumentowane min. 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta – idealnie usług lub produktów online
- umiejętność prowadzenia rozmowy przez telefon – nasza praca to nieustanny kontakt z klientami
- słuchanie, diagnozowanie i analizowanie potrzeb naszych odbiorców,
- skrupulatność i wytrwałość w realizowaniu powierzonych zadań niczym u niemieckiej księgowej
- samodzielność – posiadania inicjatywy, dobrej organizacji i terminowości, czyli dowożenia na czas 🙂
- chęć dokształcania się oraz współpracy z resztą zespołu, a także dzielenia się dobrymi praktykami i wiedzą
- znajomość Excela, Worda, Power Pointa i narzędzi Google
Mile widziane:
- zdarzyło Ci się pracować w komercyjnej firmie i rozumiesz jak działa realizowanie wyznaczonych celów
- masz w swojej karierze epizody pracy w instytucji kultury, samorządzie na szczeblu powiatowym lub wojewódzkim (idealnie biblioteka lub centrum kultury) albo możesz pochwalić się aktywnością w organizacji pozarządowej
- bywasz w bibliotece, chodzisz do muzeum, czytasz książki i masz wiedzę o zjawiskach z pogranicza kultury i edukacji
- odnajdujesz się w temacie pozyskiwania dotacji – wiesz, gdzie szukać informacji o aktualnych naborach i jak pisać wnioski projektowe
Co oferujemy:
- rozwój, rozwój i jeszcze raz rozwój przy innowacyjnych projektach i możliwość realizowania swoich pomysłów
- pracę na produktach i usługach, które są sprawdzone i często unikalne
- pracę z klientami, którzy nas lubią i których my bardzo lubimy 🙂
- możliwość korzystania z oferty naszych szkoleń
- system motywacyjny dopasowany do specyfiki firmy
Jak aplikować:
- zgłoszenia w formie CV + list motywacyjny prosimy słać na: wspolpraca@goodculture.pl
- w temacie wiadomości wpisz: „Specjalista ds. sprzedaży i organizacji szkoleń”
- z dopiskiem: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundację Good Culture w celu podjęcia współpracy.
- na zgłoszenia czekamy do 10.03.2024 r.
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.