Dostęp do: 13 grudnia 2023 23:59

Angażowanie odbiorców kluczem do skutecznej promocji. Jak aktywizować czytelników? NAGRANIE

Prowadzący: Agnieszka Kawa

Angażowanie odbiorców kluczem do skutecznej promocji. Jak aktywizować czytelników? NAGRANIE

Brak oczekiwanych wyników w postaci reakcji pod postami potrafi spędzić sen z powiek. Zaczynamy zadawać sobie jedno pytanie: „Co robię nie tak?”. Sytuacja może wydawać się jeszcze bardziej enigmatyczna, kiedy polubienia i komentarze nie pojawiają się nawet pomimo dużej liczby obserwujących i regularnego wstawiania postów.

Zaangażowanie odbiorcy jest sprawą kluczową dla prowadzenia skutecznej promocji w mediach społecznościowych. Duża ilość reakcji na publikowane treści napędza wzrost naszych zasięgów oraz liczby osób obserwujących stronę.

Jak więc wyrwać się z marazmu i zaktywizować naszego odbiorcę? Sposobów jest kilka, najważniejszą kwestią jest odpowiednie dobranie strategii do zakresu i profilu naszych działań. Z nami poznasz metody budowania aktywnej społeczności!

Zobacz nagranie webinarium „Zbuduj aktywną społeczność w mediach społecznościowych – jak zaangażować odbiorcę?” organizowanym przez Fundację Good Culture oraz Good Books i poznaj tajniki aktywizowania czytelników. Z nagrania dowiesz się:

  • Jak zdefiniować grupę swoich odbiorców?
  • Co wpływa na aktywny odbiór treści?
  • Jakie treści publikować, by skłonić obserwujących do interakcji?
  • Jak zbudować jakościowy dialog z czytelnikami? 
Spotkanie poprowadziła Agnieszka Kawa – absolwentka prawa i politologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Od ponad 8 lat związana z branżą marketingu, eventów i szkoleń. Pracowała zarówno dla agencji reklamowych, małych firm jak i dla organizacji pozarządowych. Na co dzień opracowuje i wdraża strategię marketingową dla firm szkoleniowych oraz prowadzi zajęcia na uczelni z marketingu internetowego.

Dostęp do: 22 grudnia 2023 23:59

Idealne trzecie miejsce: Zwiedzamy bibliotekę "Nowy Horyzont" - NAGRANIE

Prowadzący: Grzegorz Kłoda

Webinarium jest organizowane we współpracy z Miejską Biblioteką Publiczną w Kraśniku.

Idealne trzecie miejsce: Zwiedzamy bibliotekę

Kraśnik to miasto w województwie lubelskim, liczące ok 37 tys. mieszkańców. Znajduje się tam jedna z najnowocześniejszych bibliotek w Polsce, otwarta w marcu 2023. Oprócz bogatego księgozbioru w wypożyczalni i czytelni udostępnia ona:
– kąciki czytelnicze,
– salę zabaw dla najmłodszych,
– ściankę wspinaczkową,
– kącik do odtwarzania płyt winylowych,
– salę spotkań,
– salę komputerową,
– salę gier planszowych,
– usprawnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Jednak to, co jest najciekawsze to sam architektoniczny rozkład przestrzeni, dostosowanej dla introwertyków, ekstrawertyków i tych, którzy szukają czegoś więcej. Dla tych, którzy chcą popracować, pobawić się, albo po prostu odpocząć.  Jak osiągnąć taki efekt poprzez architekturę?
Jak urządzić bibliotekę, aby spełniała różne potrzeby różnych grup odbiorców?

O tym, jak można sprawić, aby biblioteka naprawdę stała się „trzecim miejscem” opowie:
– Dorota Dziewa – kierownik Miejskiej Biblioteki Publicznej „Nowy Horyzont” w Kraśniku
– Grzegorz Kłoda – architekt, założyciel biura architektonicznego GK-Atelier, twórca koncepcji i projektu biblioteki „Nowy Horyzont”.

Dostęp do: 31 grudnia 2023 23:59

Katalog ryzyka i przyczyn jego powstawania dla projektów kulturalnych

Prowadzący: Alicja Krawczyńska

Katalog ryzyka i przyczyn jego powstawania dla projektów kulturalnych

W czasie pracy nad projektem kulturalnym często mamy do czynienia ze zmianami i adaptacją projektu do nowych warunków. Zmiany mogą wynikać ze specyfiki tych projektów, mogą również dotyczyć z konieczności dostosowania działań do oczekiwań artystów, wymagań otoczenia, na przykład sponsorów.

Podczas realizacji zadań w projekcie kulturalnym zawsze trzeba liczyć się z ryzykiem, czyli z niepewnymi zdarzeniami, które w przypadku wystąpienia mogą mieć negatywny wpływ na projekt.

W jaki sposób identyfikować to ryzyko i ograniczać jego wpływ? Odpowiedzią może być zastosowanie uniwersalnego katalogu ryzyka dla projektów kulturalnych, który został opracowany w ramach doktoratu wdrożeniowego Alicji Krawczyńskiej przy współpracy firmy Good Books i Politechniki Wrocławskiej.

Podczas webiarium dowiesz się jak:

  • wykorzystać katalog planując i realizując projekty kulturalne
  • oszczędzać czas i pieniądze dzięki zastosowaniu rejestru ryzyka według metody ATOM.